lördag 22 september 2012

Jag drömmer mig tillbaka...

Nu så här i höstrusket drömmer jag mig tillbaka till en av våra fikaträffar i somras...

Vädret visade sig från sin bästa sida :-)
Solen sken :-)
Doppen i poolen var många!


Nä det är fult att ljuga  :-D
Solen sken det gjorde den men det blåste och var så kallt!

Men 'miniAcchlejorna glötade på bra.
Och jag doppade mig ända till knävecken :-D
Nåja fika kunde man ju göra i solen. 



Kaffebordet dignade av goda bakverk.



Persikokaka



Färska frukter.
Melon,äpple och päron.



Vispad grädde misstänkt lik den vi fick hos Hannu med mascarpone i mums!
Maränger och jordgubbar.
Ljuvligt goda hallongrottor och chokladsnitt.
Och chokladpraliner.



Bullar och papegojor i bur...eh...



Näh det var inga riktiga utan poolparty attiraljer :-D

Ja det var då det :-)
Nu är hösten här det är bara att acceptera.
Nog är även det en härlig årstid?!

Helena


Inga kommentarer :